21 Feb 2013

Entri Pertama 2013

Assalamualaikum w.b.t....

Lamanya haniko tak mencoret kat sini. Rasanya dah hampir setahun. Ni pun sebenarnya tak tahu nak bercerita pasal apa, tapi mungkin sebab rindu untuk menulis menyebabkan haniko kembali menconteng dekat sini.

Untuk rekod, last year, haniko hanya buat 1 entri, itu pun entri bergambar. Tahun 2012 meninggalkan banyak kenangan pahit sebenarnya. Need to be strong to complete my master. Itu je satu-satunya perkara yang membanggakan berlaku tahun lepas. Selepas liku-liku yang terpaksa dihadapi, akhirnya dapat jugak habiskan master on time dan dah pun konvo november tahun lepas. Tahun lepas jugak, haniko telah meninggalkan Uniten Muadzam Shah. Yang sebenarnya, sayang nak tinggalkan kawan-kawan kat sana dan juga sayang nak tinggalkan Muadzam itu sendiri. Tapi hati memang tak dapat bertahan lagi, so terpaksa membuat keputusan yang besar itu. Tapi syukur Alhamdulillah, sedikit pun tiada rasa kesal dengan keputusan yang dibuat sebabnya sekerang di berada di bumi bertuah Terengganu dan yang paling penting dapat tolong mak dan ayah serta boleh berada dengan keluarga tercinta. In Sha Allah, akan ada rezeki untuk umat-Nya yang teranaiya.

Rasanya, cukup untuk kali ini. no idea already..ahahhah..peace no war!!!! ^___^

3 ulasan:

wenk berkata...

bestnye keje kat ganu

Haniko chan berkata...

best memamg best tapi kena cari tapak semula...kene belajar mendaki semula...takpe la..In Sha Allah, ade la rezeki tu nanti.. :)

Kamsiah yusoff berkata...

singgah sini..salam kenal tuan blog..:)